Μια Θεατρική Αντιπρόταση για τον Σχολικό Εκφοβισμό

Μια εξαιρετική ιδέα και θεατρική δημιουργία σχετικά με το επίκαιρο και σημαντικό θέμα του σχολικού εκφοβισμού υλοποίησαν στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου Αμαρουσίου, την οποία παρακολούθησε το σύνολο της σχολικής κοινότητας.

Με ευρηματικό και ουσιαστικό τρόπο, μέσα από διαλόγους μικρών σκηνών, αναδείχθηκε η σχέση θύτη-μαθητή και θύματος-μαθητή. Οι λέξεις και τα νοήματα βοήθησαν ώστε όλοι να κατανοήσουν τι είναι και τι δεν είναι σχολικός εκφοβισμός, επισημάνθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά του φαινομένου, καθώς και ο ρόλος των θεατών του εκφοβισμού. Οι μαθητές κατέδειξαν ότι οι θεατές έχουν κρίσιμο ρόλο στην ενίσχυση ή την καταπολέμηση του εκφοβισμού. Επιπλέον, οι μαθητές συνειδητοποίησαν τον αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης του θέματος, μέσω της ενσυναίσθησης, της υποστήριξης των θυμάτων και της άμεσης παρέμβασης.

Το σενάριο, η σκηνοθεσία, η θεατρική απόδοση και τα σκηνικά ήταν όλα δημιουργίες των μαθητών της Α’ Γυμνασίου. Η ομάδα εργάστηκε με αφοσίωση και δημιουργικότητα, αποδεικνύοντας το ταλέντο και την ευαισθησία της στο σημαντικό αυτό ζήτημα. Το αποτέλεσμα ήταν μια συγκινητική και διδακτική παράσταση που όχι μόνο ευαισθητοποίησε τους θεατές, αλλά και προώθησε το μήνυμα της αλληλεγγύης και της κατανόησης.

Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την προσπάθεια και την εξαιρετική τους δουλειά. Ευχόμαστε να συνεχίσουν να δημιουργούν και να προάγουν θετικά μηνύματα μέσα από το ταλέντο τους, συμβάλλοντας έτσι στη διαμόρφωση μιας πιο δίκαιης και υποστηρικτικής σχολικής κοινότητας.

Επίβλεψη: κ. Σοφία Βαλκάνου, Καθηγήτρια Γερμανικής Φιλολογίας