Με αφορμή το κεφάλαιο του Ήλιου στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος κατασκευάσαμε, ανακαλύψαμε, υποθέσαμε, καλλιτεχνήσαμε!

Μέσα από κάποια βίντεο, γνωρίσαμε ποιες ώρες της ημέρας ο ήλιος είναι φίλος μας και ποιες εχθρός μας. Έχει και ο ήλιος ρολόι! Παίξαμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με αυτό και φτιάξαμε μια χειροτεχνία! Ανάλογα με το χρώμα των ακτίνων που διαλέγαμε δείχναμε πόσο κατάλληλη είναι η κάθε ώρα της ημέρας!

 

Έπειτα, ζωγραφίσαμε τα αντικείμενα που χρειαζόμαστε για να προστατευόμαστε από αυτόν ειδικά τις ακατάλληλες ώρες που πλέον είχαμε μάθει. Για να καταλάβουμε καλύτερα, το ρολόι του, σχεδιάσαμε με τέμπερες το «ταξίδι» του από την Ανατολή μέχρι τη Δύση!

 

Στο τέλος, είδαμε κάποια βίντεο για την κίνηση των πλανητών γύρω από τον Ήλιο θαυμάζοντας το Ηλιακό μας Σύστημα! Όχι μόνο το είδαμε, αλλά και παίξαμε μαζί τους! Πώς; Κατασκευάσαμε τους πλανήτες και τον ήλιο από μπαλόνι και εφημερίδες, χρωματίσαμε με τέμπερες και έπειτα παίξαμε θεατρικό παιχνίδι αναπαριστώντας τις κινήσεις των πλανητών γύρω από τον ήλιο!

 

Σε αυτά τα πλαίσια, υποθέσαμε πώς θα ήταν μια χώρα χωρίς ήλιο και πώς μία με ήλιο ζωγραφίζοντας τις υποθέσεις μας!

Το ταξίδι μας μπορεί να τελείωσε, αλλά ο θαυμασμός μας μέσα από όλες αυτές τις ανακαλύψεις θα μείνει για πάντα!