Την Τετάρτη 20 Μαΐου, ημέρα της Απόδοσης του Πάσχα, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η τελευταία Θεία Λειτουργία για το σχολικό έτος 2025-2026.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε για ακόμη μία φορά τη χαρά και το ανέσπερο φως της Αναστάσεως, μέσα σε κλίμα κατάνυξης και συγκίνησης.
Λίγο πριν από την έναρξη της περιόδου των εξετάσεων, η συμμετοχή όλων μας στη Θεία Λειτουργία αποτέλεσε μια πολύτιμη στιγμή πνευματικής ενίσχυσης, γεμίζοντας τις καρδιές μας με ελπίδα, δύναμη και ειρήνη.
Στο τέλος ανάψαμε τις λαμπάδες μας και όλοι μαζί ψάλλαμε το «Χριστός Ανέστη», κλείνοντας με τον πιο όμορφο τρόπο αυτή τη ξεχωριστή Θεία Λειτουργία.