Προετοιμάζοντας τη γιορτή μας την καλοκαιρινή,
ταξιδεύουμε με του Παιδικού Σταθμού τη βάρκα, από νησί σε νησί!

Έτσι, μια μέρα με ήλιο πολύ,
φτάσαμε στη Σαντορίνη τη μαγευτική!

Κι αφού είδαμε φωτογραφίες πολλές,
για την Καλντέρα, το ηλιοβασίλεμα και άλλες ομορφιές,
μάθαμε και για το ηφαίστειο, παιδιά,
που έκρηξη έκανε πριν από χρόνια πολλά!

Η λάβα του έφτασε έως ένα άλλο νησί,
που το λένε Κρήτη και είναι μακριά πολύ!

Μα τι είναι η λάβα και πώς ξεκινά,
να εκρήγνυται το ηφαίστειο ξαφνικά;
Έχουμε απορίες πολλές, παιδιά,
και ψάχνουμε απαντήσεις με χαρά!

Έτσι, πείραμα κάναμε μοναδικό,
ηφαίστειο ήρθε στην τάξη μας μικρό!
Βάλαμε ξύδι και σόδα μαγειρική
και είδαμε έκρηξη εντυπωσιακή!

Πόσα όμορφα μαθαίνουμε στον Παιδικό Σταθμό,
και πόσο αγαπάμε το σχολείο αυτό!