Οι βιωματικές δράσεις και τα επιστημονικά διαδραστικά παιχνίδια αποτελούν μία εκπαιδευτική πρόταση με θετικά αποτελέσματα στη διαδικασία της μάθησης, διαμορφώνοντας νέες δυνατότητες και προοπτικές. Μέσω της δυναμικής των μεθόδων αυτών (ψηφιακών ή μη ψηφιακών) θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν ποικίλες προκλήσεις, οι οποίες προκύπτουν κατά τη διαδικασία της εκπαιδευτικής πρακτικής. Η προστιθέμενη αξία της εισαγωγής κάθε καινοτόμου εκπαιδευτικού εργαλείου, όπως είναι το παιχνίδι, έγκειται στην αναβάθμιση της υφιστάμενης εκπαιδευτικής πραγματικότητας και κυρίως σε θέματα στα οποία οι παρούσες προσεγγίσεις φαίνεται συχνά να αποτυγχάνουν.
Με στόχο την έγκυρη γνώση, αλλά και τη διαμόρφωση θετικής στάσης απέναντι στις Φυσικές Επιστήμες, ενσωματώσαμε στην επανάληψη μας για τον Περιοδικό Πίνακα ένα παιχνίδι γνώσης, παρατηρητικότητας και ταχύτητας. Με τον Περιοδικό Πίνακα διαθέσιμο τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κλήθηκαν να τοποθετήσουν τα πρώτα 54 Χημικά Στοιχεία στις σωστές θέσεις, σε έναν Περιοδικό Πίνακα δικό τους, πάνω στους εργαστηριακούς πάγκους του Εργαστηρίου της Χημείας. Στην προσπάθεια τους αυτή συνεργάστηκαν, σκέφτηκαν, παρατήρησαν, έκαναν λάθος και το διόρθωσαν, κατέληξαν σε χρήσιμα συμπεράσματα. Η δράση ήταν γρήγορη και τα παιδιά δούλεψαν με κέφι και ενέργεια!