(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.data-privacy-src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NGZVFQS');
Πώς προσεγγίζουμε τη γνώση2021-04-20T00:08:38+03:00

Όταν οι μαθητές μας έχουν αισθανθεί ασφάλεια, οικειότητα και έχει ολοκληρωθεί το πρόγραμμα της προσαρμογής, ξεκινά η προσέγγιση της γνώσης. Για να το επιτύχουμε, ακολουθούμε τη διαθεματική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι με βάση τη θεματική ενότητα που έχουμε επιλέξει να ασχοληθούμε, θα αναπτύξουμε δραστηριότητες σε 5 τομείς:

  • στη γλωσσική καλλιέργεια και έκφραση

  • στις προμαθηματικές έννοιες

  • στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

  • στην ενασχόληση με τις τέχνες, όπου συμπεριλαμβάνονται τα εικαστικά, το θεατρικό παιχνίδι και η μουσική

  • στη φυσική αγωγή

Go to Top