Μαθήτριες του Γυμνασίου Αμαρουσίου διακρίθηκαν στον διαγωνισμό ζωγραφικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε σημαντικά κοινωνικά και ανθρωπιστικά ζητήματα.
Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας για τις σημαντικές αυτές διακρίσεις, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους που τις στηρίζουν και ενθαρρύνουν τη δημιουργική τους έκφραση.
Ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και δημιουργική πορεία!


