Μαθήτριες του Γυμνασίου Αμαρουσίου διακρίθηκαν στον διαγωνισμό ζωγραφικής του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε σημαντικά κοινωνικά και ανθρωπιστικά ζητήματα.

  • 2ο βραβείο στη μαθήτρια Αναστασία Δαμπάλη με θέμα «Εμείς και οι άλλοι. Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι».

  • 3ο βραβείο στη μαθήτρια Άννα – Μαρία Χειλάκη με θέμα «Ο σκύλος, ο καλύτερός μου φίλος»

  • 3ο έπαινο στη μαθήτρια Μαρία Πόποβα με θέμα «Η Γη είναι στα χέρια μας – Προσφέρω και στη Φύση, όχι μόνο στον Άνθρωπο»

Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας για τις σημαντικές αυτές διακρίσεις, καθώς και στους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους που τις στηρίζουν και ενθαρρύνουν τη δημιουργική τους έκφραση.

Ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και δημιουργική πορεία!