Την Πέμπτη 6 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου Αμαρουσίου είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή, «σοκολατένια» εμπειρία στο ΔΕΗ Chocolate Experience, στο Ελληνικό.
Από την πρώτη στιγμή, ο χώρος εντυπωσίασε τα παιδιά με τα χρώματα, τα αρώματα και τις διαδραστικές δραστηριότητες που τους «ταξίδεψαν» στον κόσμο της σοκολάτας. Οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία της, ανακάλυψαν τα στάδια παραγωγής της και συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια και παρουσιάσεις που συνδύαζαν γνώση, ψυχαγωγία και δημιουργικότητα.
Με χαμόγελα και ενθουσιασμό, τα παιδιά εξερεύνησαν κάθε γωνιά της έκθεσης, δοκίμασαν γεύσεις και απόλαυσαν μια διαφορετική εκπαιδευτική εμπειρία.
Μια ημέρα μάθησης έξω από την τάξη, γεμάτη εικόνες και στιγμές που θα τους συνοδεύουν για καιρό.