Τρεις φιλικοί αγώνες πραγματοποιήθηκαν ανάμεσα στο Λύκειο Μελισσίων «Η Ελληνική Παιδεία» και το Λύκειο Βριλησσίων «Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός», δίνοντας στους μαθητές και στις μαθήτριες την ευκαιρία να αγωνιστούν στο ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και το βόλεϊ.

Πέρα από το αγωνιστικό αποτέλεσμα, αυτό που ξεχώρισε ήταν ο ενθουσιασμός, η προσπάθεια, η αλληλοϋποστήριξη και το χαμόγελο όλων των συμμετεχόντων. Μέσα από τους αγώνες ενισχύθηκαν οι δεσμοί μεταξύ των σχολείων, καλλιεργήθηκε ο σεβασμός και δημιουργήθηκαν όμορφες εμπειρίες για όλους.