Με εξαιρετική συμμετοχή και σημαντικές διακρίσεις εκπροσωπήθηκε το Γυμνάσιο Ηρακλείου στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας. Συνολικά 22 μαθητές και μαθήτριες έλαβαν μέρος στη διοργάνωση, επιδεικνύοντας υψηλό επίπεδο γνώσεων, κριτική σκέψη και επιστημονική ωριμότητα.
Η επιτυχία των μαθητών αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για το Σχολείο μας και επιβεβαιώνει τη συστηματική προσπάθεια που καταβάλλεται για την καλλιέργεια της επιστημονικής παιδείας και της αγάπης για τις φυσικές επιστήμες.
Συγχαίρουμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες για τη διάκρισή τους και την άξια εκπροσώπηση του σχολείου μας σε έναν θεσμό πανελλήνιας εμβέλειας.