Στο πλαίσιο της ενότητας «Όχι στη βία – ναι στη φιλία», οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του Δημοτικού Αμαρουσίου συμμετείχαν σε ένα βιωματικό παιχνίδι ρόλων.

Μέσα από κάρτες με ρόλους όπως «θύτης», «θύμα», «υπερασπιστής», «θεατής», «δάσκαλος», «γονέας» και «διευθυντής», τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να κατανοήσουν τις συνέπειες της βίας και να αναδείξουν τη σημασία της φιλίας, της συνεργασίας και του σεβασμού.

Η δράση βοήθησε τους μαθητές να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και να προβληματιστούν πάνω σε τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού.