Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου ετοίμασαν μικρές, ξεχωριστές εκπλήξεις για τις μαμάδες τους.

Αρχικά, κατασκεύασαν γλαστράκια με λουλούδια από χαρτί, γεμίζοντας την τάξη με χρώμα και δημιουργική διάθεση.

Στη συνέχεια, φόρεσαν τις ποδιές τους και δοκίμασαν τον ρόλο του μικρού ζαχαροπλάστη, φτιάχνοντας βουτυρένια μπισκότα στο σχήμα του αρχικού γράμματος του ονόματος της μαμάς τους. Το άρωμα από το ψήσιμο γέμισε τον χώρο και ολοκλήρωσε όμορφα τη δράση.

Μέσα από τη διαδικασία αυτή, τα παιδιά εξέφρασαν την αγάπη και την τρυφερότητά τους, δημιουργώντας δώρα φτιαγμένα από την καρδιά τους.