Στις 5 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Αμαρουσίου «Η Ελληνική Παιδεία» ο ενδοσχολικός διαγωνισμός Γερμανικών για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄.
Οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό, δοκιμάζοντας τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στη γερμανική γλώσσα.
Συγχαρητήρια στους μαθητές με τις τρεις καλύτερες επιδόσεις από κάθε τάξη, καθώς και σε όλους όσοι συμμετείχαν!