Ξεκινήσαμε να μιλάμε για χρόνους. Αφορμή στάθηκε το μάθημα της Γλώσσας, που μας μετέφερε πρώτα στο σχολείο των αρχαίων χρόνων και έπειτα σε ένα -ιδανικό ίσως για πολλούς μαθητές- σχολείο του μέλλοντος.
Για να επαναφέρουμε στη μνήμη μας εύκολα και γρήγορα ποιοι οι χρόνοι διαρκείας, «πήραμε τον χρόνο μας»! Ένα παιδί από κάθε ομάδα, διάλεξε μια κάρτα και έγραψε όσο πιο πολλά ρήματα μπορούσε να σκεφτεί στο χρόνο αυτό! Καταλαβαίνετε τι καταιγισμός ρημάτων ακολούθησε!!!
Νικητής; Ο μαθητής που θα έγραφε τα πιο πολλά ρήματα στο σωστό χρόνο μέσα στο χρόνο! Αν και μεταξύ μας, θεωρούμε πως όλοι κερδίσαμε…αφού ο στόχος επιτεύχθη! Ενεστώτας, Παρατατικός και Εξακολουθητικός Μέλλοντας κατακτήθηκαν και με το παραπάνω!!!