Με πολλή χαρά περιμέναμε την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου όλα τα Παιδιά του Παιδικού Σταθμού. Ο λόγος;
Τη Δευτέρα 25, την Τρίτη 26 και την Τετάρτη 27, ανοίξαμε τις πόρτες μας και τις καρδιές μας και υποδεχθήκαμε τους μαθητές που πρόκειται να έρθουν στο Σχολείο μας από του χρόνου! Μέσα από ένα πλούσιο και χαρούμενο πρόγραμμα τα παιδιά παρακολούθησαν κουκλοθέατρο, δραματοποίησαν παραμύθια, τραγούδησαν, έπαιξαν πρωτότυπα παιχνίδια και έφτιαξαν χειροτεχνίες. Παράλληλα όμως ήρθαν σε επαφή με τον χώρο του Σχολείου και τις Δασκάλες τους.
Φεύγοντας δώσαμε ραντεβού για τον Σεπτέμβρη να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί στον κήπο του Παιδικού Σταθμού!
Πιο αναλυτικά:
Η πρώτη ημέρα γνωριμίας ήταν αφιερωμένη σε δραστηριότητες για τη θάλασσα. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με το κουκλοθέατρο «Ο ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΠΛΗΞΗ». Στη συνέχεια, τραγουδήσαμε τραγούδια σχετικά με θάλασσα με τη συνοδεία κιθάρας. Μετά από το τραγούδι παίξαμε ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας με ψαράκια στο βυθό. Ακολούθησε ο κρυμμένος θησαυρός. Τα παιδιά έπρεπε να ψάξουν σε όλο τον κήπο του σχολείου μας και να βρουν ψαράκια . Τα ψαράκια τα βάλαμε στην πισίνα και παίξαμε έναν αγώνα νερού. Χωριστήκαμε σε ομάδες και μεταφέραμε νερό σε πλαστικά ποτήρια. Η ομάδα εκείνη που όλοι οι παίχτες της έριξαν από ένα ποτήρι νερό στην πισίνα πιο γρήγορα από τις άλλες, ήταν η νικήτρια! Με τις απόχες ψαρέψαμε ψαράκια μέσα από την πισίνα. Για το τέλος μας περίμενε ένα όμορφο κολλάζ με θέμα «Ο ΒΥΘΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ» και ένα κέρασμα!
Η δεύτερη ημέρα γνωριμίας ήταν αφιερωμένη σε διαθεματικές δραστηριότητες για τον αέρα. Ο καιρός μας τα χάλασε λίγο και δεν βγήκαμε στον κήπο. Όλο το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στη μεγάλη αίθουσα του Νηπιαγωγείου! Παρακολουθήσαμε το κουκλοθέατρο με θέμα «Ο ΑΕΤΟΣ ΚΑΙ Η ΧΕΛΩΝΑ». Με τη συνοδεία κιθάρας τραγουδήσαμε σχετικά τραγουδάκια. Φτιάξαμε έναν όμορφο και μεγάλο κύκλο και παίξαμε το «Πετάει, πετάει…» . Ένα μπαλόνι έκανε βόλτα στην παρεούλα μας από χέρι σε χέρι. Όταν η κυρία χτυπούσε παλαμάκια , το παιδί που είχε στα χέρια του το μπαλόνι έπρεπε να πει κάτι που πετάει… Στη συνέχεια, χωριστήκαμε σε ομάδες για να παίξουμε «μπαλονοδρομίες». Έπειτα, ξεκίνησε να “βρέχει” καραμέλες! Το κάθε παιδί έπρεπε να βρει μια καραμέλα, να την φάει και να κρατήσει το περυτίλιγμά της για να φτιάξουμε μια ωραία πεταλούδα και να την κολλήσουμε πάνω στη χειροτεχνία της ημέρας.
Η Τρίτη ημέρα γνωριμίας ήταν αφιερωμένη σε δραστηριότητες για το δάσος. Το κουκλοθέατρο είχε θέμα «ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ». Μετά την αφήγηση αποφασίσαμε να δραματοποιήσουμε το παραμύθι. Τα τραγούδια που τραγουδήσαμε αυτή τη μέρα ήταν σχετικά με ζώα του δάσους. Μετά, στην αυλή του σχολείου παίξαμε διάφορα παιχνίδια ταχύτητας με μπάλες και ζώα του δάσους. Στο τέλος ζωγραφίσαμε ένα δέντρο , πήραμε χαρτάκια γκοφρέ , τα κάναμε μπαλάκια και τα κολλήσαμε πάνω στο δέντρο κι έτσι φτιάξαμε λεμονιές, πορτοκαλιές, νερατζιές, μηλιές!