«Μια αγκαλιά για τη γη, μια ♥ για τον κόσμο!»

Σας περιμένουμε με χαρά στο Σχολείο μας

την Παρασκευή 12/6/26 στις 6:30 μ.μ.

για την Εορταστική Λήξη της φετινής χρονιάς!

Η Διευθύντρια

Δήμητρα Δ. Καπάτσου