Με τη συμμετοχή πλήθους μαθητών από σχολεία της Αττικής πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Μαΐου ο ετήσιος Διαγωνισμός Υποτροφιών των Εκπαιδευτηρίων μας για το σχολικό έτος 2026–2027.
Από νωρίς το πρωί, οι αίθουσες του Συγκροτήματος Αμαρουσίου γέμισαν με υποψηφίους που διεκδίκησαν μία από τις δώδεκα (12) τριετείς υποτροφίες για φοίτηση στην Α΄ Γυμνασίου και την Α΄ Λυκείου.
Ο Διαγωνισμός Υποτροφιών αποτελεί πλέον έναν σταθερό θεσμό για το σχολείο μας, προσφέροντας τη δυνατότητα σε άριστους μαθητές να ενταχθούν σε ένα οργανωμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον, με έμφαση στη γνώση, τη συνέπεια και την προσωπική καλλιέργεια.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές για την προσπάθειά τους, καθώς και στους γονείς τους για την εμπιστοσύνη.
📸 Στιγμιότυπα από τον φετινό Διαγωνισμό Υποτροφιών
👉 Δείτε τα θέματα








