(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.data-privacy-src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-NGZVFQS');

ΓιορτάΖΟΥΜΕ: Εργασίες μαθητών – Γυμνάσιο Αμαρουσίου

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-06-16T12:01:49+03:0016 Ιουνίου 2021|Κατηγορίες: Διάφορα Νέα, Εργασίες Μαθητών, Ιστορία, Σχολική Ζωή|Ετικέτες: , , , , , , , , , , |

Ψηφιακό Mουσείο Φιλελληνισμού 1821 – Γυμνάσιο Αμαρουσίου

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-06-16T17:21:07+03:009 Ιουνίου 2021|Κατηγορίες: Εκπαιδευτικά Προγράμματα και Δράσεις, Εργασίες Μαθητών, Σχολική Ζωή|Ετικέτες: , , , , , , |

Το Γυμνάσιο Αμαρουσίου στο 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-06-01T11:19:09+03:0031 Μαΐου 2021|Κατηγορίες: Διάφορα Νέα, Επιτυχίες - Διακρίσεις, Εργασίες Μαθητών, Σχολική Ζωή|Ετικέτες: , , , , , , , , , |

Σχολική εφημερίδα – Γυμνάσιο Αμαρουσίου

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-06-03T12:26:45+03:0026 Μαΐου 2021|Κατηγορίες: Εργασίες Μαθητών, Σχολική Ζωή|Ετικέτες: , , , , , , , , , |

Διαγωνισμός σύγχρονης παιδικής ζωγραφικής – Διάκριση μαθήτριας του Γυμνασίου Αμαρουσίου

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-05-12T13:56:54+03:0012 Μαΐου 2021|Κατηγορίες: Διάφορα Νέα, Επιτυχίες - Διακρίσεις, Εργασίες Μαθητών|Ετικέτες: , , , , , , |

“Η Έξοδος του Μεσολογγίου” (video) – Γυμνάσιο Αμαρουσίου

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-03-30T14:57:02+03:0030 Μαρτίου 2021|Κατηγορίες: Εκδηλώσεις, Εργασίες Μαθητών, Ιστορία, Σχολική Ζωή|Ετικέτες: , , , , , , |

Ένας μαθητής της Ελληνικής Παιδείας ζωντανεύει το ’21 με LEGO

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-03-26T17:37:39+02:0026 Μαρτίου 2021|Κατηγορίες: Διάφορα Νέα, Εργασίες Μαθητών, Σχολική Ζωή|Ετικέτες: , , , , , , , , |

Για τη φιλία (Μαθητικός Διαγωνισμός) – Γυμνάσιο Αμαρουσίου

Γυμνάσιο Αμαρουσίου|2021-05-12T22:55:38+03:0017 Μαρτίου 2021|Κατηγορίες: Διάφορα Νέα, Εργασίες Μαθητών, Σχολική Ζωή|Ετικέτες: , , , , , , |

Go to Top